سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

28

منبع خبر :

روابط عمومی شرکت تولیدی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

857

تاریخ ثبت خبر :

17 اُردیبهشت 1394

در چهارمین همایش حامیان حقوق مصرف کننده که با برنامه ریزی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان فارس در سالن همایشهای احسان شیراز برگزار گردید شرکت تولیدی لاستیک دنا مفتخر به کسب این نشان گردید .

در این همایش مدیران ومسئولین شرکت تولیدی لاستیک دنا نیز حضور داشتند وجناب آقای مهندس پرهیزکار ریاست محترم هیئت مدیره شرکت با حضور در جایگاه ویژه این مراسم تندیس زرین این همایش را از دستان جناب آقای مهندس همتی و جناب آقای مهندس تاجگردون معاون برنامه ریزی استانداری فارس در یافت نمودند وتنبر یادبود را امضاء نمودند تابرگ زرین دیگری در تالار افتخارات این مجموعه معظم تولیدی که همچون نگینی درخشان برقله استان فارس میدرخشد اضافه شود .

 در این همایش از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس که در آستانه نهم اسفندماه روز حمایت از مصرف کنندگان برگزار شد، 61 واحد صنعتی و خدماتی به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند

که هفت واحد موفق به دریافت تندیس طلایی، 14 واحد تندیس نقره ای و 9 واحد تندیس برنزی دریافت کردند و 31 واحد صنعتی یا خدماتی نیز موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند.

دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس در چهارمین جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کننده، بر لزوم راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی جهت بررسی مشکلات تولید با همکاری سازمان صنعت و معدن استان تأکید کرد .

سید محمد احمدی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را بررسی نقاط ضعف و قوت تولید دانست و گفت: اگر مصرف کننده‌ا‌ی نباشد تولید کننده‌ای هم وجود نخواهد داشت، لذا باید تلاش کرد که جامعه هدف و مخاطب خود را راضی نگه داشت تا همچنان چرخ‌های تولید بچرخد .

استاندار فارس با ابراز تأسف از اینکه حدود 40 سال است که در کشور خودرو ساخته می‌شود اما همچنان شاهد تردد شمار زیاد خودروهای خارجی به‌جای خودروهای ایرانی هستیم، گفت: زینت بخش خیابان‌ها و جاده‌های ما، خودروهای کره‌ای است .

احمدی با بیان اینکه بسیاری از وسایلی که برای آسایش ما باید تولید شود، مخل آرامش شده‌ است، خاطرنشان کرد: زمانی که مواد غذایی ایرانی از کیفیت و بسته بندی خوبی برخوردار باشند مردم به خرید کالاهای خارجی تمایلی نشان نخواهند داد .

وی تصریح کرد: صنعتگران و تولیدگنندگان بزرگی در ایران و استان فارس وجود دارند که کالاهای تولیدی آنها در کشور سرآمد است .

استاندار فارس به مشکل بسته بندی مواد غذایی و تولیدی در استان اشاره و اظهار کرد: هنوز هم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنها یک شعار است، چرا که نخستین استفاده کنندگان کالاهای تولید شده، تولیدگنندگان هستند .

احمدی تلاش برای تسخیر بازارهای جهانی را یادآور و متذکر شد: یکی از شعارهای رایج شعار خودکفایی است بطور مثال میزان تولید مرغ بیش از میانگین مصرف است، حال آنکه گاه در تناسب میان تولید و مصرف دچار مشکل می‌شویم .

وی ادامه داد: صنایع دستی چینی در بسیاری از مناطق ایران به عنوان صنایع دستی داخلی فروخته می‌شود، حال آنکه به هیچ عنوان قابل قیاس با کالاهای ایرانی نیست اما به این موضوع بی‌توجه هستیم .

استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم گفت: جلب رضایت مصرف کنندگان رمز ماندگاری تولیدکنندگان است. سیّد محمد احمدی با بیان اینکه باید روند عملکرد خود در حوزه صنعت را بررسی کنیم، اظهار داشت: باید حمایت از مصرف‌کننده در دستور کار قرار گیرد؛ زیرا اگر مصرف‌کننده‌ای نباشد تولیدکننده‌ای وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه باید برای راضی نگاه داشتن جامعه مخاطب و هدف خود تلاش کرد، افزود: باید برای استمرار تولید جامعه مخاطب را راضی نگاه داشت و حمایت از تولیدات داخلی را در اولویت صنعت کشور قرار داد .

 استاندار فارس با اشاره به اینکه در مدت زمان نه‌چندان طولانی گذشته متخصصان ایرانی در حوزه‌های مختلف به بسیاری از کشورهای مجاور خدمات ارایه می‌دادند، تصریح کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگی در ایران و استان فارس وجود دارند که در صورت توزیع کالاهای خود در بسته‌بندی مناسب می‌توانند بازارهای خوبی را به خود اختصاص دهند. وی با بیان اینکه رضایت مصرف‌کنندگان ضامن ادامه فعالیت تولیدکنندگان است، گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم از مهمترین سرمایه های اجتماعی است که نباید اجازه دهیم این سرمایه‌ها هدر رود؛ چرا که به سادگی به‌دست نخواهد آمد. استاندار فارس با تاکید بر اینکه باید برای تسخیر بازارهای قابل رقابت با کالاهای ایرانی تلاش کنیم، تصریح کرد: خودکفایی از جمله شعارهای رایج در بین مسوولان است، در حالیکه باید به میزان تقاضای بازار تولید داشت و بازاریابی و بازارشناسی را در دستور کار قرار داد .













کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت