سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

21

منبع خبر :

روابط عمومی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

811

تاریخ ثبت خبر :

17 اُردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومی لاستیک دنا رحمانی فضلی که در شانزدهمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به فارس سفر کرده است، امروز پنجشنبه در جمع کارگران در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز که پرسنل حفاظت وپایگاه مقاومت لاستیک دنا  تیم حفاظتی آن را بدستور ریاست محترم هیئت مدیره برعهده داشتند افزود: باید تلاش کنیم جامعه کارگری که خود بخش قابل توجهی از جامعه مردمی است به رضایتمندی بیشتری برسد و در سهم تولید مشارکت واقعی داشته باشد .
وی افزود: دو بلوک شرق و غرب همواره نگاه بهره جویانه سیاسی و اقتصادی به کارگران داشته اند؛ اما در جمهوری اسلامی ایران احترام و جایگاه شایسته کارگران، ریشه در نگاه عمیق اعتقادی و دینی ما دارد .
رحمانی فضلی گفت: در جمهوری اسلامی کارفرما و کارگر در دو طرف یک معادله اقتصادی نیستند بلکه کارگران نیز به عنوان سرمایه اصلی به شمار می روند .
وی افزود: در تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی، کارگران در تمام عرصه های مهم و حساس مانند پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، انتخابات و تولید و جهاد اقتصادی و عبور از تحریم، حضور تعیین کننده داشته اند .
وزیر کشور با اشاره به تاکید رهبری بر مبارزه با فساد و قاچاق کالا و افزایش تولید اظهار داشت: نتیجه تمام این جهت گیری ها بهره مندی بخش تولید و کارگران از شکوفایی اقتصادی است .
وی افزود: انسجام جامعه کارگری و شکل گیری تشکل های بزرگ صنفی در این بخش، یک موفقیت قابل توجه است که مسیر رسیدن به خواسته ها را آسان و کوتاه کرده است .
رحمانی فضلی گفت : هرچند تحریم هزینه هایی را به کشور تحمیل می کند اما این به آن معنا نیست که همت و عزم و اراده خود را در معرض انفعال و فراموشی قرار دهیم .

در این مراسم آقایان راستگو رئیس خانه کارگر شیراز ومهرزاد موئیدی مسئول کانون شوراهای اسلامی شیراز سخنرانی نمودند.



















 

کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت