سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

178

منبع خبر :

روابط عمومی شرکت تولیدی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

915

تاریخ ثبت خبر :

13 آبان 1394

این همایش با حضور شرکتهای بزرگ معدنی داخلی وخارجی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

ذخایر معدنی یکی از هشت مزیت نسبی است که ایران نسبت به سایر کشورها دارد . تنوع و وفور برخی از مواد معدنی در ایران مانند مس ، روی ، آهن ، کرومیت و سنگ های ساختمانی و تزئینی نشانگر این موضوع است . در این همایش که آقای مهندس یارمحمودی به نمایندگی از شرکت تولیدی لاستیک دنا حضور داشت، شرکتهای بزرگی چون ، شرکت صنایع مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، شرکت سنگ آهن گل گهر ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، و... شرکت های فولاد و آلومنیوم از جمله شرکت فولاد مازندران ، شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان (مانا)، شرکت معیار صنعت خاورمیانه ، همچنین شرکت راه سازی و ساختمانی مبین وشرکتهای تامین و تجهیزصنایع معدنی در این همایش حضور داشتند . این شرکتها در جای جای کشور عزیزمان ، ایران باعث رونق اقتصاد این مرز و بوم هستند.

 

حضور به موقع وبجای شرکت تولیدی لاستیک دنا در این همایش و معرفی محصولات این شرکت ، بویژه محصولات تسمه نقاله ، باعث استقبال شرکتهای معدنی و صنعتی ، پژوهشگران ،اساتید وصاحبان صنایع شد، چرا که تسمه نقاله نقش استراتژیک و بسزایی در این صنعت بزرگ دارد.

 

با توجه به دیدگاهی که شرکت های بزرگ مصرف کننده این محصول ، از تسمه نقاله دنا و کیفیت بسیار خوب آن داشتند ، با مذاکرات مستقیم و مکاتبات ، بر آن شدیم که همکاری مستمر و بیشتری را جهت پیشبرد اهداف شرکت دنا و به روز رسانی این محصول بدست مشتری داشته باشیم که خوشبختانه مورد استقبال گسترده قرار گرفت . 











کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت