سبد خرید

اطلاعیه نمایندگان

دریافت خسارت

تخفیفات

آموزش

گارانتی

باشگاه مشتریان

ویدئوهای آموزش

دفتر تلفن

سوابق کارمندان

اخبار :


کد خبر :

202

منبع خبر :

روابط عمومی لاستیک دنا

تعداد بازدید :

862

تاریخ ثبت خبر :

15 دی 1394

جلسه ماهیانه کنترل کیفیت، در روز دوشنبه 14/10/94 در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد. این جلسه که با درخواست امور سیستم کیفیت دنا و دستور ریاست محترم هیئت مدیره، جناب آقای مهندس پرهیزکار برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مسایل کمی و کیفی در بازه ی زمانی آبان و آذر 94 مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت. در این جلسه ی 4 ساعته، عوامل عام و خاصی که باعث بروز برخی مشکلات در روند عادی تولید گردیده بود مورد بررسی قرار گرفت. مدیران ادارات تولید، تکنیکال، نگهداری و تعمیرات، فنی و مهندسی، بازرگانی و ... به اظهار نظر درخصوص گزارشات ارائه شده پرداخته و به تحلیل نقاط ضعف و قوت شناسائی شده در فرایندهای خود پرداختند. در ادامه هماهنگی های لازم در خصوص رفع نواقص و جبران کمبودهای عنوان شده، به عمل آمد.

در این جلسه آقای دکتر پرهیزکار، مشاور محترم رئیس هیئت مدیره و معاونت فنی و تولیدی کارخانه، ضمن تقدیر از زحمات همکاران در فرایندهای مختلف، خواستار مشارکت بیشتر همکاران در امور جاری شدند. ایشان با اشاره به فعالیت های خوبِ زیربنائی و را اندازی زیرساخت های اصلی توسعه که اخیرأ انجام شده، آینده درخشانی را برای مجموعه دنا پیش بینی کرده و از تمامی اعضای خانواده بزرگ دنا خواستند برای تحقق این اهداف تلاش کرده و مسیر توسعه ی پیش رو را هموارتر کنند.

در پایان 3 کارگروه چند تخصصی، برای بررسی و ریشه یابی مشکلات تشکیل گردید و مقرر شد با استفاده از تکنیک های حل مسئله و نمودارهای علت و معلول، نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود در حداقل زمان ممکن اقدام گردد.










کلیه حقوق این سایت متعلق به لاستیک دنا می باشد | طراحی سایت بتا نت